Tájékoztatás ügyfélszolgálatunk elérhetőségéről

2023-11-03

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Nemzeti Europass Központ ügyfélszolgálata az alábbi napokon csak az e-mailes megkeresésekre tud válaszolni:

  • 2023. november 6-8.

November 9-től telefonon keresztül is elérhetőek vagyunk.

A fent jelölt időszakban az Europass szolgáltatásokkal és dokumentumokkal kapcsolatos kérdéseikkel az alábbi partnerszervezetkhez és elérhetőségekhez fordulhatnak: 

EUROPASS BIZONYÍTVÁNY-KIEGÉSZÍTŐ 

Amennyiben Europass bizonyítvány-kiegészítővel kapcsolatban szeretne tájékoztatást kapni, kérjük, forduljon a dokumentumot koordináló illetékes hatósághoz, a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal - Nemzeti Referencia Központhoz. 

Elérhetőségeik: 

Ügyfélszolgálat: H-P 10.00-14.00 

Telefon: (06) 1 477-5963; (06) 1 477-5964 

E-mail: nrk@nive.hu 

EUROPASS ÖNÉLETRAJZ, MOTIVÁCIÓS LEVÉL, EUROPASS.EU PORTÁL 

Amennyiben az alábbi témákkal kapcsolatban lenne szüksége tájékoztatásra, illetve ha problémába ütközik az europass.eu portál használata közben, úgy az alábbi központi kapcsolati formon kaphat segítséget. A megkereséseket az Európai Unió összes hivatalos nyelvén elküldheti, így magyar nyelven is készséggel állnak rendelkezésére. Link: https://europa.eu/europass/hu/contact-us/submit-query 

EUROPASS MOBILITÁSI IGAZOLVÁNY 

Mobilitási igazolványra van szüksége? Szeretne tájékoztatást kapni a kitöltés menetéről? Az alábbi linken található szerkesztőfelület segítségével tudja kiállítani az igazolványokat: europass.tpf.hu Részletes útmutatót pedig erre a linkre kattintva talál: https://europass.hu/europass/docs/5 Amennyiben egyéb témákkal kapcsolatban lenne szüksége tájékoztatásra, ajánljuk szíves figyelmébe a Gyakori kérdések menüpontot weboldalunkon, ahol témákra lebontva tud böngészni a válaszok között. GYIKhttps://europass.hu/gyik 

Üdvözlettel: Nemzeti Europass Központ