TÁJÉKOZTATÁS A NEMZETI EUROPASS KÖZPONT ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ELÉRHETŐSÉGÉRŐL
Ezek a legfontosabb tudnivalók.
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Nemzeti Europass Központ ügyfélszolgálata az alábbi napokon nem üzemel:
2022. július 24-26.
A fent jelölt időszakban az Europass szolgáltatásokkal és dokumentumokkal kapcsolatos kérdéseikkel az alábbi partnerszervezetekhez és elérhetőségekhez fordulhatnak:
EUROPASS BIZONYÍTVÁNY-KIEGÉSZÍTŐ
Amennyiben Europass bizonyítvány-kiegészítővel kapcsolatban szeretne tájékoztatást kapni, kérjük, forduljon a dokumentumot koordináló illetékes hatósághoz, a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal - Nemzeti Referencia Központhoz.
Elérhetőségeik:
Ügyfélszolgálat: H-P 10.00-14.00
Telefon: (06) 1 477-5963; (06) 1 477-5964
E-mail: nrk@nive.hu
EUROPASS ÖNÉLETRAJZ, MOTIVÁCIÓS LEVÉL, EUROPASS.EU PORTÁL
Amennyiben az alábbi témákkal kapcsolatban lenne szüksége tájékoztatásra, illetve, ha problémába ütközik az europass.eu portál használata közben, úgy ezen a központi kapcsolati formon kaphat segítséget. A megkereséseket az Európai Unió összes hivatalos nyelvén elküldheti, így magyar nyelven is készséggel állnak rendelkezésére.
EUROPASS MOBILITÁSI IGAZOLVÁNY
Mobilitási igazolványra van szüksége? Szeretne tájékoztatást kapni a kitöltés menetéről? Az alábbi linken található szerkesztőfelület segítségével tudja kiállítani az igazolványokat: europass.tpf.hu Részletes útmutatót pedig erre a linkre kattintva talál. Amennyiben egyéb témákkal kapcsolatban lenne szüksége tájékoztatásra, ajánljuk szíves figyelmébe a Gyakori kérdések menüpontot weboldalunkon, ahol témákra lebontva tud böngészni a válaszok között.
Üdvözlettel: Nemzeti Europass Központ