Hírek

2020.03.13

SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK NEM FOGAD ÜGYFELEKET, EMAIL ÉS TELEFON ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT MEGERŐSÍTETTÜK

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a COVID-19 koronavírus okozta járványveszély miatt a Nemzeti Europass Központot is működtető Tempus Közalapítvány személyes ügyfélszolgálatain a mai naptól – visszavonásig – nem fogadunk ügyfeleket illetve megkereséseket.

Az e-mailes és telefonos ügyfélszolgálatainkat megerősítettük, ezek zavartalanul működnek. Minden e-mailben érkező megkeresésre válaszolunk.

Kérjük, kövessék figyelemmel a koronavírusjárvány kapcsán kiadott közleményünket.

Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőségeit ezen az aloldalon találhatják.

A személyes ügyfélszolgálataink újbóli működéséről a későbbiekben tájékoztatjuk Önöket. Addig szíves türelmüket kérjük!

További kérdése van?

Az Europass dokumentumokkal kapcsolatban további információkat igényel?
Tegye fel kérdését a Nemzeti Europass Központ munkatársának! 
Telefonon: 06-1-236-5050 (hétköznap 9 – 13 óra között)
E-mailen: europass@tpf.hu

Az europass.hu honlapon sütiket (cookie-kat) használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát. Tudjon meg többet »

Olvasta már? ×